Contact Info / Websites

All 5 audio Reviews


Ballad of the lost whales Ballad of the lost whales

Rated 3.5 / 5 stars

weird

very unique... weird, but kinda good.



WE BE NIGGAHS! WE BE NIGGAHS!

Rated 3 / 5 stars

that was ite

u jus sed nigga a little too much. realize as long as our skin is white, we cant fuck with that too deep. i'm on your side more than i'm on fuckin ignorant hatin white peoples' sides tho.



Choose Your Destiny Choose Your Destiny

Rated 3.5 / 5 stars

not bad

a little OD on the samples from MK... the new game one was kinda silly and some of the names werent so great. but the crucial line sounds ill, choose your destiny. if i were you i woulda just left it with no other vocals than that, and a little less at that. what program u use tho? i got fruityloops but it aint so good with shit like vocal samples.


School-Soldier responds:

I use Garageband, and a mic on my computer. But yeah, the vocals are sketchy I know, but not bad for a first eh?

Thanks for the review!

-Dj $chool ┬žoldier-


Ode to Tanner Ode to Tanner

Rated 3 / 5 stars

eh

u shoulda sed u had the beat from smokin as u shit. ur flow is arite, but mad white lol thats ok, i dont know any black people that would rap about this anyways. did tanner pay you for that? or are yall just mad tight?



Flash Men Flash Men

Rated 4 / 5 stars

really good

that was really cool to listen, i liked the breakdown and slowed up tempo at certain points, i guess u could call it the hook.

really good ending, too.

what program(s) do you use?